FORUM.REDMOTORZ.EU Strona Główna FORUM.REDMOTORZ.EU


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy   KalendarzKalendarz  photoshopPhotoshop
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj    MapaMapa Forumowiczów
Untitled document


Poprzedni temat «» Następny temat
Wałek rozrządu - demontaż.
Autor Wiadomość
Krzycho 
Majster


Dołączył: 24 Lip 2012
Posty: 213
Skąd: Łoś
Wysłany: 11 Sierpień 2018   Wałek rozrządu - demontaż.

Chcę wyjąć wałek rozrządu bez demontażu cylindrów i głowic. Widziałem kiedyś na forum post jak to zrobić, ale za cholerę nie mogę tego znaleźć... Podeprzeć czymś zawory ? Cofnąć popychacze ? Za wszelkie sugestie będę niezmiernie wdzięczny.
_________________
Jestem za młody na Heroda.
 
 
Goli 
Podaje Klucze

Dołączył: 16 Kwi 2018
Posty: 75
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 11 Sierpień 2018   

Teoretycznie jest to mozliwe, wystarczy wyjąć popychacze i cofnąć szklanki. Ale czy szklanki nie wyjadą za bardzo i nie wpadną w oslony popychaczy tego nie wiem. Nie pamietam co bylo grubsze. Ja zdjalem glowice i po kłopocie
_________________
MT 11
 
 
Krzycho 
Majster


Dołączył: 24 Lip 2012
Posty: 213
Skąd: Łoś
Wysłany: 11 Sierpień 2018   

Zapomniałem dodać - rzecz tyczy się dolniaka.
_________________
Jestem za młody na Heroda.
 
 
Jerzy 
lokalny watażka


Pomógł: 25 razy
Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 1000
Skąd: Białystok
Wysłany: 12 Sierpień 2018   

W dolniaku bez odkręcenia i odsunięcia cylindrów jakoś sobie nie wyobrażam zdemontowania wałka rozrządu. Może ktoś w jakiś sposób potrafi podnieść i podeprzeć wszystkie zawory. Ja nie wiem jak to miało by być zrobione. Może w trasie samo odkręcenie cylindrów i ich odsunięcie od bloku ma sens, ale w domu, jak dla nie prościej zdjąć je i po odciągnięciu od bloku trzeba by było podnieść maksymalnie do góry popychacze. Wówczas wałek powinien się dać zdemontować.
_________________
https://www.youtube.com/c...uXrWIligbDk_XIg
 
 
Prince 
mitoman-gaduła


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 799
Skąd: Kraków<>Wawa
Wysłany: 12 Sierpień 2018   

Nie zdejmując cylindrów w dolniaku- co nie jest wskazane jeśli chcemy dalej na nich jeździć bez dodatkowej obróbki i wymian np pierścieni.

Odkręcasz głowice. Obracasz silnikiem przez kopkę albo kołem (wykręcone świece) tak żeby za podnieść zawory rozrządem. Wtykasz pod grzyby kłapanów coś gumowego albo z miękkiego plastiku lub drewienka. Ja akurat podtykam zawory z kół samochodowych, ale mogą być np i spinacze do bielizny albo kołki z wkrętów do betonu. Następnie luzujesz popychacze i możesz odkręcać mocowanie wałka nierządu. Raczej nie trzeba wyjmować kółka napędu pompy ale to ruskie więc lepiej miej na uwadze.

Następnym razem pytaj o jaki silnik chodzi. To jest naprawdę wqrwiajace jak każdy zakładający temat myśli tylko o sobie, a nie o tych co to mają czytać i później zgadywać co autor maił na myśli. Zupełnie jak u nas na drogach. Ja jadę i w dupie mam innych.
_________________
Jestem tu > https://kolyaska.fora.pl/
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Untitled document