Untitled document

FORUM.REDMOTORZ.EU Strona Główna FORUM.REDMOTORZ.EU


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy   KalendarzKalendarz  photoshopPhotoshop
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj    MapaMapa Forumowiczów

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: fryta
6 Październik 2010
Ural Regulacja zapłonu i gazników= Pomocy!
Autor Wiadomość
jarekstryszawa 
Majster


Login SKYPE: jarekstryszawa
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 223
Skąd: Stryszawa
Wysłany: 30 Czerwiec 2011   

Paliwa nie brakuje na bank. W dyszach nie grzebałem, zakładam, że są OK, gaźniki są fabrycznie nowe. Wpływ ssania na wchodzenie na obroty zweryfikuję.
_________________
Jaro http://jarekstryszawa.w.interia.pl
https://www.facebook.com/jarekstryszawa
 
 
 
manat 
Młodszy Mechanik


Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 120
Skąd: Stęszew
Wysłany: 3 Lipiec 2011   

Rozumiem że na wolnych pyka ? i dławi się przy wkręcaniu na obroty, a na wysokich to już jakoś chodzi ?
 
 
 
jarekstryszawa 
Majster


Login SKYPE: jarekstryszawa
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 223
Skąd: Stryszawa
Wysłany: 3 Lipiec 2011   

Na wolnych ładnie, świece wypalone, na wysokich idzie tak jak piszesz.
_________________
Jaro http://jarekstryszawa.w.interia.pl
https://www.facebook.com/jarekstryszawa
 
 
 
Maciej S. 
mitoman-gaduła

Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 448
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 3 Lipiec 2011   

Jeżeli nowe k68 nie testowane to mogą być następujące problemy (opis mojego zmagania):
- wolne obroty OK, ładne, równe
- próba wkręcenia na wyższe, zdycha, głuchy odgłos w tłumikach
- to oznacza zbyt mało paliwa

W mojej wersji brak 3 otworka do studzienki dyszy głównej

Po nawierceniu 3 otworka (było gdzieś w innych postach) gaźniki chodzą OK, ale nadal lekki objaw na jednym garze za mała dawka paliwa przy przejściu z wolnych w średnie. Prawdopodobnie przyczyna w pochyleniach gaźników do środka i wywołana przez to niesymetria zamykania zaworków iglicowych i różny poziom paliwa. Po podniesieniu poziomu paliwa na tym drugim gaźniku wszystko chodzi elegancko.

Jak mi się zatka dysza wolnych obrotów na jednej stronie (syf w zbiorniku) to silnik ładnie chodzi na wolnych, na średnich idzie ledwo tak na 1,5 cylindra, jak się wkręci na maksa to jest ok bo wówczas działa tylko dysza główna a tam jest taka dziura, że pies z budą przeleci.

Moim zdaniem twój problem to za mało paliwa na wolnych i przejściu na średnie. Zobacz również, czy regulacja składu mieszanki na wolnych działa tak jak opisują książki. Jeżeli po delikatnym wykręceniu śruby już nie następuje zwiększenie obrotów to objaw za małej ilości paliwa z dyszy wolnych.
_________________
Pasjonat motorów z koszem
 
 
jarekstryszawa 
Majster


Login SKYPE: jarekstryszawa
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 223
Skąd: Stryszawa
Wysłany: 3 Lipiec 2011   

Dzięki za info- przyglądnę się temu.
_________________
Jaro http://jarekstryszawa.w.interia.pl
https://www.facebook.com/jarekstryszawa
 
 
 
manat 
Młodszy Mechanik


Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 120
Skąd: Stęszew
Wysłany: 3 Lipiec 2011   

Cytat:
Zapłon OK, motocykl ładnie odpala,
To ile mm przed GMP masz zapłon ?



Ja też kombinowałem z paliwem, gaźnikami (302, i chinskie pekary) .w tej chwilimam lewy gażnik (chiński K 68) rozwiercony, a prawy nie ( rzadnej rożnicy nie widze) i pali jak ta lala nie oczuwam rożnicy.
Problem polega w zapłonie ;masz zbyt wczesny zapłon.
 
 
 
jarekstryszawa 
Majster


Login SKYPE: jarekstryszawa
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 223
Skąd: Stryszawa
Wysłany: 3 Lipiec 2011   

Zapłon ustawiany na razie "na czuja" bo mam zamiar zmieniać mechaniczny na elektroniczny, dla testów jeszcze go przyspieszę. Robiłem wprawdzie próby przestawiania przy regulacji i i nie wpływało to szczególnie na poprawę płynności wchodzenia na obroty.
_________________
Jaro http://jarekstryszawa.w.interia.pl
https://www.facebook.com/jarekstryszawa
 
 
 
manat 
Młodszy Mechanik


Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 120
Skąd: Stęszew
Wysłany: 3 Lipiec 2011   

Cytat:
Zapłon ustawiany na razie "na czuja"

To zapłon OK , cze nie OK .
Na czuja , to my możemy szukać i nic nie znajdziemy :mrgreen:
 
 
 
olaf49 

Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 31
Skąd: Płock
Wysłany: 13 Styczeń 2013   

Koledzy po takim czasie chyba już doszliście co było przyczyną kłopotów. Ja mam podobne odpala ładnie jak się nagrzeje chodzi równo, jak powoli wkręcam na obroty git, ale jak gwałtownie odkręcę z wolnych to gaśnie ze średnich nie gaśnie wkręca się ale niechętnie. Zapłon ustawiony na 4mm przed GMP przy rozchylonym przyspieszaczu, gaźniki po K68 po modyfikacji (wywiercone brakujące otwory) nic nie pomogło. Jedyne co mi przychodzi do głowy to za niski poziom paliwa w komorach pływakowych. Liczę na pomoc.
 
 
Adam M. 
Majster

Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 209
Skąd: Mississauga, Canada
Wysłany: 13 Styczeń 2013   

Sprawdzales kanaly i otwory ukladu przejscia z wolnych na srednie ?
Kup carb cleaner w spray'u i dmuchaj przez otwor po srubie regulacji mieszanki na wolnych zatykajac palcem otwor dyszy wolnych obrotow.
Powinienes otrzymac 2 mgielki plynu sikajace z 2 otworow wewnatrz gardzieli gaznika, jeden przed a drugi za "usmiechem" przepustnicy.
_________________
Adam M.
 
 
Maciej S. 
mitoman-gaduła

Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 448
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 13 Styczeń 2013   

Dobrze kombinujesz, zwiększ poziom paliwa na pływaku i testuj. Nie ma się co bać.
_________________
Pasjonat motorów z koszem
 
 
Adam M. 
Majster

Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 209
Skąd: Mississauga, Canada
Wysłany: 13 Styczeń 2013   

Poziom paliwa to sprawa ustawiana przez producenta, ktora nie powinna byc zmieniana poza skrajnymi przypadkami. Pytajacy nie napisal nic na temat gaznikow, wiec nie wiemy czy byly stare czy nowe, czyste czy brudne, zuzyte czy nie.
W takim przypadku zakladam srednia, a jako ze nawet nowe gazniki z tego obszaru produkcji wymagaja czyszczenia przed rozpoczeciem uzytkowania, wiec od tego warto zaczac zwracajac szczegolna uwage na uklad gaznika odpowiedzialny za ta konkretna wielkosc uchylenia przepustnicy.
Samo podniesienie poziomu zwiekszy go we wszystkich ukladach gaznika i napewno podwyzszy spalanie, ale moze nie zlikwidowac problemu.
_________________
Adam M.
 
 
olaf49 

Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 31
Skąd: Płock
Wysłany: 14 Styczeń 2013   

Jak kupiłem to były oryginalne płaskie i chodził jak chciał ( rozklekotane) ale się wkręcał, potem były używane k65 i już lipa, i na koniec nowe k68 pekary i tyż nic
 
 
Adam M. 
Majster

Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 209
Skąd: Mississauga, Canada
Wysłany: 14 Styczeń 2013   

Tak jak napisalem, mimo ze Pekary masz nowe to trzeba je rozebrac i sprawdzic.
Dopiero po sprawdzeniu ze wszystkie kanaly sa drozne mozna kombinowac dalej.

Zreszta kazda pare z gaznikow ktore miales mozna dostosowac tak zeby twoj motocykl dobrze na niej pracowal.
_________________
Adam M.
 
 
Nemo 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 31
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Styczeń 2013   

Zapłon 4 mm przed GMP -za bardzo opóżniony raczej .
_________________
Mirek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Untitled document