FORUM.REDMOTORZ.EU Strona Główna FORUM.REDMOTORZ.EU


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy   KalendarzKalendarz  photoshopPhotoshop
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj    MapaMapa Forumowiczów


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: fryta
6 Październik 2010
Ural Regulacja zapłonu i gazników= Pomocy!
Autor Wiadomość
Maciej S. 
mitoman-gaduła

Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 483
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 13 Styczeń 2013   

Dobrze kombinujesz, zwiększ poziom paliwa na pływaku i testuj. Nie ma się co bać.
_________________
Pasjonat motorów z koszem
 
 
Adam M. 
Majster

Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 270
Skąd: Mississauga, Canada
Wysłany: 13 Styczeń 2013   

Poziom paliwa to sprawa ustawiana przez producenta, ktora nie powinna byc zmieniana poza skrajnymi przypadkami. Pytajacy nie napisal nic na temat gaznikow, wiec nie wiemy czy byly stare czy nowe, czyste czy brudne, zuzyte czy nie.
W takim przypadku zakladam srednia, a jako ze nawet nowe gazniki z tego obszaru produkcji wymagaja czyszczenia przed rozpoczeciem uzytkowania, wiec od tego warto zaczac zwracajac szczegolna uwage na uklad gaznika odpowiedzialny za ta konkretna wielkosc uchylenia przepustnicy.
Samo podniesienie poziomu zwiekszy go we wszystkich ukladach gaznika i napewno podwyzszy spalanie, ale moze nie zlikwidowac problemu.
_________________
Adam M.
 
 
olaf49 

Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 31
Skąd: Płock
Wysłany: 14 Styczeń 2013   

Jak kupiłem to były oryginalne płaskie i chodził jak chciał ( rozklekotane) ale się wkręcał, potem były używane k65 i już lipa, i na koniec nowe k68 pekary i tyż nic
 
 
Adam M. 
Majster

Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 270
Skąd: Mississauga, Canada
Wysłany: 14 Styczeń 2013   

Tak jak napisalem, mimo ze Pekary masz nowe to trzeba je rozebrac i sprawdzic.
Dopiero po sprawdzeniu ze wszystkie kanaly sa drozne mozna kombinowac dalej.

Zreszta kazda pare z gaznikow ktore miales mozna dostosowac tak zeby twoj motocykl dobrze na niej pracowal.
_________________
Adam M.
 
 
Nemo 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 31
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Styczeń 2013   

Zapłon 4 mm przed GMP -za bardzo opóżniony raczej .
_________________
Mirek
 
 
olaf49 

Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 31
Skąd: Płock
Wysłany: 17 Styczeń 2013   

4 mm i rozchylone łopatki przyspieszacza
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Untitled document