FORUM.REDMOTORZ.EU Strona Główna FORUM.REDMOTORZ.EU


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy   KalendarzKalendarz  photoshopPhotoshop
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj    MapaMapa Forumowiczów
Untitled document


Poprzedni temat «» Następny temat
Regulacja dniepr mt11
Autor Wiadomość
Goli 
Podaje Klucze

Dołączył: 16 Kwi 2018
Posty: 75
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 28 Maj 2018   Regulacja dniepr mt11

Panowie i panie, zakładam nowy temat bo ryję w necie od tygodnia i nie znalazłem podobnego przypadku. Otóż posiadam gażniki K63, wolne obroty wyregulowane poprawnie, ale podczas jazdy na średnich obrotach silnik nie ciągnie równo tylko"pyrka jak stary komarek listonosza" dopiero gdy wkręci się na wysokie obroty,zaczyna jako tako jechać. Testowałem różne ustawienia przerwy,zapłonu i wysokości iglic w gaźnikach, bez efektu. Było to zarówno na oryginalnej cewce jak i na maluchowskiej, z rezystorem i bez,na świecach ruskich i polskich,ręce opadają...
_________________
MT 11
 
 
Cubick 
Wieszcz wodzirej


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 2187
Skąd: Kwilcz
Wysłany: 28 Maj 2018   

Może za mało powietrza lub paliwa?
_________________
https://get.google.com/albumarchive/106968418873159488308
 
 
Goli 
Podaje Klucze

Dołączył: 16 Kwi 2018
Posty: 75
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 29 Maj 2018   

Poziom paliwa w gaznikach ustawiony według instrukcji,iglice w połowie. Filtr powietrza Nowy,jedyne co może nie grać to kranik,Nowy kupiony z allegro
_________________
MT 11
 
 
andrzeja 
Wieszcz wodzirej


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1507
Skąd: Wasilków
Wysłany: 29 Maj 2018   

Stawiam na dyszę średnich obrotów. Innej opcji nie ma :idea:
_________________
Andrzej.
http://utn.pl/Mungacz1
http://utn.pl/Munga-cz2
 
 
Dawid1981 
Majster

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 251
Skąd: Śląsk
Wysłany: 29 Maj 2018   

A nie ciagnie czasami lewego powietrza gdzieś na połączeniu gaźnik głowica???
_________________
Wszystko co się kręci :)
 
 
wieprzmt9

Dołączył: 17 Sty 2016
Posty: 19
Skąd: Płock
Wysłany: 29 Maj 2018   

Dawid1981 napisał/a:
A nie ciagnie czasami lewego powietrza gdzieś na połączeniu gaźnik głowica???

Wówczas by strzelał :grin:
Kolega te gaźniki to zapewne jakieś stare wysłużone ma?
Ja bym spróbował na innych gaźnikach nawet tych k68 tajwan. Nie są złe. Powinien chodzić jak ruska rakieta. :mrgreen:
Miałem to samo w moim mt11 jak był na oryginalnych k63. Słaby, tyle że jechał. Założyłem stare k301 było lepiej ale jednak nie to, z racji tego, że mam też mt9 to wiedziałem czego oczekiwać. Po założeniu tych tajwańskich k68 uzyskał pełną moc.
Przy tych starych gaźnikach nie sugerowałbym się też tym, że może zestaw naprawczy nowy, dysze itd. Taka regeneracja gaźników jest nic nie warta. Tylko w specjalistycznym zakładzie mogą takie regeneracje przeprowadzać z należytym skutkiem. Więc wg mnie lepiej kupić nowe gaźniki.
  
 
 
Daro 
Majster

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 272
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 29 Maj 2018   

ja najbardziej nie rozumiem Twojej "diagnostyki" :mrgreen: "pyrka jak stary komarek listonosza".Poproś kogoś ,kto zna sie na mechanice ,żeby choć w przybliżeniu określił niedomaganie.Przy takim opisie można podejrzewać zapłon ,gaźniki,zawory i.t.d
 
 
Goli 
Podaje Klucze

Dołączył: 16 Kwi 2018
Posty: 75
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 29 Maj 2018   

Dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem,ale chyba niestety znam przyczynę moich problemów. Wczoraj pomierzyłem ciśnienie na garach-prawy 5, lewy 4...DRAMAT. Dzisiaj zdjąłem cylindry żeby ocenić "skalę zniszczeń" i po zdjęciu pierścieni włożeniu ich w cylindry okazało się,że mają przerwy coś koło 4-5 mm :shock: a do tego z bloku wysunęły się szklanki popychaczy z wyżłobionymi przez wałek wgłębieniami na kolejne kilka mm :| Wałka nie widziałem ale nie łudzę się że jest w stanie dobrym. Do tego cylindry mają ranty aż miło. Jedyna sprawa na + to taka,że nie czuć żadnych luzów w układzie korba-tłok-wał.a głowice zalane od góry nie puściły ani kropli przez zawory

1.No i teraz pytanie w temacie wałka, lepszy używany dobry czy nowy z tzw. zapasów wojskowych?

2.Czy wałek do mnie(mt11) pasuje tylko od mt16 czy od innch też? Oczywiście wiem o dwóch rodzajach końcówek na zapłon,jeżeli jest więcej, również proszę o poradę

3.Cylindry po szlifie+toki almot+pierścienie ruskie (gdzieś czytałem że taki zestaw najdłużej wytrzyma,jeśli to bzdura,doradźcie)

4.Co z gaźnikami? Faktycznie do moich K63 wsadziłem pekaroskie zestawy naprawcze (a w zasadzie tylko przepustnice i dysze bo reszta nie nadawała się do niczego)
wszedzie piszą,że chińskie k68 są nic nie warte a kolega wyżej poleca?

PS, DARO, nie bedę szukał nikogo kto zna się na mechanice bo sam robię w tym zawodzie od 22lat, ale w moim świecie jak coś jest zepsute, to wymienia się na nowe, przyzwoitej jakości i ma działać a nie szukanie kogoś kto poprawi fabrykę, bo nowe jest gorsze niż stare (miliony tematów o utwardzaniu nowych wałków,szklanek, regulatorów napięcia wytrzymujących dwa dni, że o gaźnikach nie wspomnę). Dla tego po zakupie ruska pojawiłem się własnie tu, gdybym miał w temacie ruskiej motoryzacji taką wiedzę, jak Wy,nie szukał bym ratunku w necie. Fakt, biję się w piersi, że zawracam Wam gitarę, zamiast zacząć od podstaw diagnozy czyli ciśnienia na garach.
Az tym komarkiem listonosza jakoś tak spontanicznie mi się skojarzyło... :wink:
_________________
MT 11
  
 
 
nagar 
lokalny watażka

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 1182
Skąd: Rzeszów

Wysłany: 29 Maj 2018   

1. jak stary wałek nie zużyty to zostaw
2. MT11 i MT 16 tam idzie ten sam wałek
3 najlepszy będzie cały zestaw z Almotu (pierścienie też) , możesz zaoszczędzić na cylindrach ruskie po sprawdzeniu płaszczyzn powinny dać radę

Wał trzeba wyjąć i obejrzeć ;)
  
 
 
 
Goli 
Podaje Klucze

Dołączył: 16 Kwi 2018
Posty: 75
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 30 Maj 2018   

Na Alle... leżą wałki do mt9,wyglądają na oko identycznie,będą pasowały czy są inne? A moje cylindry na pewno śmietnik,mają spore ranty
_________________
MT 11
 
 
nagar 
lokalny watażka

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 1182
Skąd: Rzeszów

Wysłany: 30 Maj 2018   

Wałek od MT9 działa z palcem rozdzielającym i wyprzedzeniem ręcznym (aparat mechaniczny taki jak w K750) ewentualnie zapłon mikroprocesorowy z przejściówką.
Do MT9 na załozysz mechanicznego zapłonu z mechanicznym wyprzedzeniem.

Są w tych wałkach różnice w wysokości krzywek i kształcie ale minimalne, potem te różnice są nie zauważalne w użytkowaniu.
  
 
 
 
Dawid1981 
Majster

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 251
Skąd: Śląsk
Wysłany: 30 Maj 2018   

Chinskie k68 chodzą jakoś ale przerobilem z kilka kompletów bo parametrów to nie trzymało po kilku ttyś km ,kłopoty ze średnimi i wysokimi obrotami wolne wypadały i w końcu kupiłem pekar k68 i z głowy.Tak ze dodaj to 200zl i masz pewniejsze.
Odnośnie tematu to w rusku podstawa sprawdzić sprężanie i cała resztę i dopiero zakładać temat a najlepiej poskladać go samemu od śrubki i wtedy go znasz na wylot:).
_________________
Wszystko co się kręci :)
 
 
Goli 
Podaje Klucze

Dołączył: 16 Kwi 2018
Posty: 75
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 30 Maj 2018   

Jeżeli dołożę te 200 to w tych pieniądzach kupię również pokaroskie k65,to teraz które lepsze 65 czy 68?
_________________
MT 11
 
 
wieprzmt9

Dołączył: 17 Sty 2016
Posty: 19
Skąd: Płock
Wysłany: 30 Maj 2018   

Gaźniki k68 możemy teraz kupić Pekary, Webery, Taiwan i China. Miałem wszystkie. Wyżej wspominałem o Tajwanach, są lepsze od weberów i nie zauważyłem aby były gorsze od pekarów.
 
 
Goli 
Podaje Klucze

Dołączył: 16 Kwi 2018
Posty: 75
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 30 Maj 2018   

A to mnie zaskoczyleś,byłem pewien że najlepsze będą webery...
_________________
MT 11
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Untitled document