FORUM.REDMOTORZ.EU Strona Główna FORUM.REDMOTORZ.EU


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy   KalendarzKalendarz  photoshopPhotoshop
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj    MapaMapa Forumowiczów
Untitled document


Poprzedni temat «» Następny temat
Zawory do Dniepra.
Autor Wiadomość
Jacol303 

Dołączył: 17 Cze 2018
Posty: 6
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: 17 Czerwiec 2018   Zawory do Dniepra.

Witam.

Jako że przy użyciu forumowej szukajki nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie...pozwolę sobie je zadać w tym poście.
Panie i Panowie które zawory lepsze, od Paradowskich czy może radzieckie ( te z cechami odbioru)?

Pozdrawiam.
Jacol303
 
 
kozichwost 
lokalny watażka


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 1215
Skąd: Ożarów
Wysłany: 17 Czerwiec 2018   

Których byś nie założył i tak prędzej czy później a raczej prędzej szlag trafi prowadnice zawodowe. Wszystkiemu winne fabrycznie zje..ne kąty konika i znowu, przez co zawór jest ukosowany w prowadnicy
_________________
CBR XX, 232, 2328, 2350, 2361 - sport, MT16
 
 
 
nagar 
lokalny watażka

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 1156
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 17 Czerwiec 2018   

Jakie plany masz na resztę głowicy ?
 
 
 
Jacol303 

Dołączył: 17 Cze 2018
Posty: 6
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: 17 Czerwiec 2018   

Witam.

nagar napisał/a:
Jakie plany masz na resztę głowicy ?


Plan jest taki aby prowadnice dorobić pod zawory, a gniazda chce wymienić na nowe z żeliwa sferoidalnego...
 
 
Dawid1981 
Majster

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 237
Skąd: Śląsk
Wysłany: 17 Czerwiec 2018   

Zawory radzieckie sygnowane sa oki tylko sa sygnowane po 40-50zl i to jest szajs bo maja trzonki zbyt na minusie a te po 100zl komplet sa super i maja trzonki na minusie okolo 7 setek.Prowadnice sa wykonane na zero a luz jest na trzonku zaworu w minusie.
Gniazda jak masz brązowe to je zostaw.Odnośnie przekaszania zaworów w prowadnicach to da sie to opanować żeby prowadnice nie siadały tak szybko ale trzeba to na silniku po skręceniu wyłapać gdzie podłożyć i ile :) )) bo sami wiecie że jedne głowice polataja dłużej inne krócej bo są rożnie wykonane.
_________________
Wszystko co się kręci :)
 
 
Jacol303 

Dołączył: 17 Cze 2018
Posty: 6
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: Wczoraj 5:38   

Witam.

Dziękuję za pomoc. Chciałbym jeszcze zapytać o prowadnice. Mianowicie czy lepiej zlecić dorobienie prowadnic czy może kupić te co oferują sprzedawcy na alledrogo? Motocykl robię dla siebie i zależy mi na tym aby był zrobiony porządnie.
 
 
nagar 
lokalny watażka

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 1156
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Wczoraj 10:22   

Żeby porządnie dorobić oraz zamontować gniazda i prowadnice w głowicy dniepra to nie jest takie proste. Jeżeli gniazda i prowadnice nie wypadają dokonaj pomiarów, łatwiej będzie gniazda frezować a prowadnice rozwiercić wtedy dorobisz jedynie zawory na wymiar. Koszt zaworu na wymiar to 70 zł. Problemem przy takiej naprawie może być dobór czapeczki zaworu ale zdarzają się czapeczki nad wymiarowe.
Oryginalne prowadnice i gniazda nie są złe.
 
 
 
Jacol303 

Dołączył: 17 Cze 2018
Posty: 6
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: Wczoraj 14:36   

Witam.

Dziękuję bardzo za odpowiedź.
 
 
Dawid1981 
Majster

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 237
Skąd: Śląsk
Wysłany: Dzisiaj 0:48   

Raczej bym dorobil prowadnice do zaworu ale jak tam wolicie:))) Wstawianie gniazd i prowadnic wcale to nie jest jakis kosmos. Zawór juz trudniej bo twarde :) oczywiscie zależy jaki haha
_________________
Wszystko co się kręci :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Untitled document