FORUM.REDMOTORZ.EU Strona Główna FORUM.REDMOTORZ.EU


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy   KalendarzKalendarz  photoshopPhotoshop
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj    MapaMapa Forumowiczów
Untitled document


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: karrad13
12 Grudzień 2010
gaźniki
Autor Wiadomość
gsxs
[Użytkownik został usunięty.]

Wysłany: 10 Styczeń 2005   gaźniki

Pytanie- czy spotkali?cie ju? w Polsce do kupienia montowane w najnowszych uralach ga?niki podci?nieniowe ?
A mo?e macie do?wiadczenie z takowymi mo?e kto? ju? zamontowa? czy warto wog???le je montowa?.
Ostatnio zmieniony przez Gumiś 17 Październik 2010, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
rocker71
[Użytkownik został usunięty.]

Wysłany: 10 Styczeń 2005   

Z oryginalnymi si? nie spotka?em ale od japo?czyk???w ludzie podobno montuj?, sam si? przymierzam do zamontowania ga?nik???w od Yanahy gsx, go??,kt???ry je soprzedaje twierdzi, ze podobne mia? w Uralcu i spalanie mia? ok. 4,5 l/100
 
 
gsxs
[Użytkownik został usunięty.]

Wysłany: 10 Styczeń 2005   gaźniki

Już nie tak chodzi o spalanie tylko o poprawę pracy silnika
 
 
rocker71
[Użytkownik został usunięty.]

Wysłany: 10 Styczeń 2005   

Ok, wi?c jak go?? sprzeda mi za t? cen?, kt???r? jestem w stanie zap?aci? i dam sobie rad? z zamontowaniem ich to wtedy b?d? mog? Ci powiedzie? co? wi?cej na ten temat. Na razie tylko wiem ?e "ruskie turbo" poprawia i wyr???wnuje prac? silnika
 
 
MacBrus 
Młodszy Mechanik


Dołączył: 06 Sty 2005
Posty: 142
Skąd: Kajetany
Wysłany: 10 Styczeń 2005   

Ja miałem w swoim dnieprze zamontowane gaźniki k68 i ruskie turbo no i spalanie na trasie z wozkiem 5,5 litra a solo 4,5 przy predkości 90-100 km/h ( dyfer 9 szybka 4 i elektroniczny zapłon ).
_________________
MacBrus
BMW R1100GS 1996
JUNAK B20 1961
SHL M17 Gazela 1969
WSK 175 W2 S1 SPORT 1975
WSK MO6B3 1978
TOYOTA CORONA MARK II COUPE 1975
 
 
 
gsxs
[Użytkownik został usunięty.]

Wysłany: 11 Styczeń 2005   gaźniki

Zaciekawi?e? mnie szybk? czw???rk? w zaprz?gu,ja mam w sol???wce i powiedz prosz? przy obci??eniu w???zkiem ci?gnie ta czw???rka ?
I ostatnie, elektroniczny zap?on ruski masz czy polski ?
 
 
w_brat 
Majster


Dołączył: 06 Sty 2005
Posty: 212
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Styczeń 2005   

Cze. Nikt sie nie pali do odp. Tzw szybka czworka do jazdy z wozem tylko jak masz sprawny technicznie silnik raczej gornozaworowy (URAL, Dniepr) i dyfer 8. Ja mam zaplon Radziecki i jestem zadowolony. MacBrus mial polski i tez chwalil. Mysle ze sa porownywalne. Wojtek
_________________
01.06.2005-01.06.2009
 
 
 
gsxs
[Użytkownik został usunięty.]

Wysłany: 12 Styczeń 2005   gaźniki

Polski zapłon elektroniczny jest super teraz jest już w wersji ze zmienną charakterystyką,jest przełącznik na charakterystykę bardziej liniową do jazdy z koszem i druga solo. Super wchodzi na obroty, ale trzeba trochę przerobić alternator ja to zrobiłem i jest zarąbiście.
 
 
MacBrus 
Młodszy Mechanik


Dołączył: 06 Sty 2005
Posty: 142
Skąd: Kajetany
Wysłany: 12 Styczeń 2005   

Tak jest dyfer 9 i szybka 4 sprawdza sie tylko solo .Motocykl + w???zek + 3 osoby = nie ma przyszpieszenia na 4 biegu :(
_________________
MacBrus
BMW R1100GS 1996
JUNAK B20 1961
SHL M17 Gazela 1969
WSK 175 W2 S1 SPORT 1975
WSK MO6B3 1978
TOYOTA CORONA MARK II COUPE 1975
 
 
 
Pipcyk
[Użytkownik został usunięty.]

Wysłany: 12 Styczeń 2005   

Mi pali? na klasycznym zap?onie, na ga?nikach od MZ 250 ko?o 5 litr???w. Tyle ?e pr?dko?? przelotowa zawsze by?a powy?ej 100
Utrzymywali?my w granicach 105-115.
Oczywi?cie szybka 4
 
 
PoTomek 

Dołączył: 21 Sty 2005
Posty: 38
Skąd: Komorniki
Wysłany: 27 Styczeń 2005   

Czy ma kto? do?wiadczenia (jakiekolwiek - najlepiej pozytywne) z ga?nikami WALBRO lub podobnego typu w zastosowaniu do czterosuwa. Chodzi o ga?niki z obrotow? przepustnic? oraz czym? w rodzaju "wtrysku" wraz z membran? reguluj?c? sk?ad mieszanki. Takie ga?niki stosuje si? we wszelkiego rodzaju pilarkach, pi?ach itp. oraz wt???rnie w motolotniach.
 
 
Pipcyk
[Użytkownik został usunięty.]

Wysłany: 28 Styczeń 2005   

S? to ga?niki najcz??ciej z pompa paliwa nap?dzan? podci?nieniem w kolektorze ss?cym lub rzadziej ze skrzyni korbowej ( najcz??ciej sa stosowane do silnik???w dwusuwowych)
S? to ga?niki bezp?ywakowe, z membrana steruj?ca cz??ciowo wydatek paliwa.
Prawdopodobnie b?dzie wi?cej pali? na takim, i nie wiem czy podci?nienie w czterosuwowym silniku nie b?dzie zbyt wysokie, dla tego typu ga?nik???w
 
 
MacBrus 
Młodszy Mechanik


Dołączył: 06 Sty 2005
Posty: 142
Skąd: Kajetany
Wysłany: 28 Styczeń 2005   

Ale plus jest taki że pracuja w każdej pozycji:)
_________________
MacBrus
BMW R1100GS 1996
JUNAK B20 1961
SHL M17 Gazela 1969
WSK 175 W2 S1 SPORT 1975
WSK MO6B3 1978
TOYOTA CORONA MARK II COUPE 1975
 
 
 
lucek
[Użytkownik został usunięty.]

Wysłany: 19 Marzec 2005   podkładki pod gaźniki

Kto powie mi, z czego najlepiej zrbi? podk?adki mi?dzy ga?nikiami a cylindrami w dolniaku???
Prosz? o Wasze do?wiadczenia
Mo?e lepiej to kupi?? Skwarko, Piotrk???w???
lucek
 
 
Andrzejm72
[Użytkownik został usunięty.]

Wysłany: 20 Marzec 2005   

Witam

hmm podk?adki powiadasz, przek?adki najlepiej zrobic z tekstolitu
robic samemu ! albo zam???wic, twoja wola i kasa :roll:
A jak nie masz to wysle ci materja? wyjsciowy :mrgreen:
Dwa nawierty ,opi?owac i masz za friko :mrgreen:
Jak cos to na PW
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Untitled document