FORUM.REDMOTORZ.EU Strona Główna FORUM.REDMOTORZ.EU


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy   KalendarzKalendarz  photoshopPhotoshop
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj    MapaMapa Forumowiczów


Poprzedni temat «» Następny temat
Wszystko i nic !!!!
Autor Wiadomość
pifpaw 
mitoman-gaduła

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 341
Skąd: Brzeg Dolny
Wysłany: 25 Październik 2016   

Ruch tłoka w cylindrze
 
 
nagar 
lokalny watażka

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 1160
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 25 Październik 2016   

GMP - górny martwy punkt
W silniku tłokowym to max suwu tłoka
Jeżeli ktoś określa GMP powinien dodać czy jest to suw tłoka czy obrót zamachu i podać w milimetrach bądź w stopniach.
 
 
 
andrzeja 
lokalny watażka


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1495
Skąd: Wasilków
Wysłany: 26 Październik 2016   

2mm suwu tłoka. Można to przeliczyć na wartość kątową ale wówczas jest mowa o iluś tam stopniach przed GMP. Miłego mierzenia i ustawiania zapłonu.
_________________
Andrzej.
http://utn.pl/Mungacz1
http://utn.pl/Munga-cz2
 
 
adamser 
Podaje Klucze


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 62
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 26 Październik 2016   

Koło zamachowe jako że się obraca nie ma martwych punktów. Chodzi o tłok.Górny Martwy Punkt tłoka jest wtedy gdy zatrzymuje się najbliżej głowicy cylindra. Potem zaczyna poruszać się w kierunku wału korbowego do Dolnego Martwego Punktu. :wink:
_________________
Horrorshow
 
 
 
klapek 
Starszy Mechanik


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 178
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 26 Październik 2016   

Drobna uwaga przy ustawianiu - kręcisz silnikiem, to zawsze "do przodu".
Jak za daleko przesuniesz wał, to nie cofaj a wykonaj pełny cykl.
Jak ustawiasz w garażu, to zwal głowicę. Pracy kilka minut, a pomiar dokładniejszy.
 
 
sniper_bob 
mitoman-gaduła


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 532
Skąd: opolskie
Wysłany: 5 Listopad 2016   

Jak maszyna przestała palic a paliła od kopa i przy probie odpalenia czasem ale rzadko walnie w tłumikach to grzebać przy zapłonie?
_________________
Lewa w górę
www.youtube.com/channel/U...w_as=subscriber
 
 
 
AdamBem 
Podaje Klucze

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 76
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Listopad 2016   

Raczej sprawdź elektrykę, czy wszystko kontaktuje. Być może czasem zwiera i jest pojedyńczy zapłon, ale zapalić nie chce. Ja tak miałem przy zasilaniu cewki.
_________________
Adam :)
 
 
TheMaciej 
mitoman-gaduła


Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 407
Skąd: Lędziny
Wysłany: 16 Listopad 2016   

Podepnij tylko zapłon na krótko i odpal
_________________
Czy jest coś czego tak naprawdę nienawidzę? Śruby na płaski śrubokręt...
 
 
TheMaciej 
mitoman-gaduła


Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 407
Skąd: Lędziny
Wysłany: 19 Listopad 2016   

Zapłon ma dać iskrę ZANIM tłok osiągnie GMP czy zaraz po tym jak osiągnie GMP ? Bo zgłupiałem
_________________
Czy jest coś czego tak naprawdę nienawidzę? Śruby na płaski śrubokręt...
 
 
Jerzy 
lokalny watażka


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 989
Skąd: Białystok
Wysłany: 19 Listopad 2016   

Zapłon ma nastąpić przed GMP. Maksymalnie opuźnioy zapłon ma wystąpić w GMP. Jeśli iskrsa wystąpi po minięciu GMP to mieszanka nie zdąży się spalić i zostanie wypchnięta do wydechu i tłumików.
_________________
https://www.youtube.com/c...uXrWIligbDk_XIg
 
 
sniper_bob 
mitoman-gaduła


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 532
Skąd: opolskie
Wysłany: 23 Listopad 2016   

zapłon niby ok...
a czy przyczyną kłopotu może być to że podczas wyciągania silnika z ramy do aparatu i kopułki dostał się olej... silnik chodził pewien czas po ponownym wrzuceniu w ramę i tak od tak przestał odpalać.. styki przerywacza i w kopułce przeczyściłem.. :mysli:
_________________
Lewa w górę
www.youtube.com/channel/U...w_as=subscriber
 
 
 
Jerzy 
lokalny watażka


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 989
Skąd: Białystok
Wysłany: 23 Listopad 2016   

Olej z silnika po oczyszczeniu aparatu nie powinien być przyczyną kłopotów z zapłonem. To, że jednak dostał się tam gdzie nie powinien i to wyłącznie z powodu przechylenia silnika bardzo źle świadczy o kondyji jednostki. To nie powinno się zdażyć.
_________________
https://www.youtube.com/c...uXrWIligbDk_XIg
 
 
sniper_bob 
mitoman-gaduła


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 532
Skąd: opolskie
Wysłany: 23 Listopad 2016   

dokładnie powodem był przechylenie silnika...
co do silnika to wiem ze nie jest jak powinno ale się tym nie przejmuje w kolo komina wystarczy bo szukam silnika emkowego jak już wspominałem... w tego kundla nie inwestuje tylko tyle coby olejem nie ciekło i jechało... taki na chwile...
_________________
Lewa w górę
www.youtube.com/channel/U...w_as=subscriber
 
 
 
Jerzy 
lokalny watażka


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 989
Skąd: Białystok
Wysłany: 24 Listopad 2016   

Jak to silnik na chwilę to się nie dziw, że chwilę pracował. :twisted:
_________________
https://www.youtube.com/c...uXrWIligbDk_XIg
 
 
TheMaciej 
mitoman-gaduła


Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 407
Skąd: Lędziny
Wysłany: 25 Listopad 2016   

To ja zadam jeszcze jedno trudne pytanie - ile mm po GMP ma się otworzyć zawór wydechowy (suw pracy)? Z teorii wynika że w DMP, ale że już dawno się zorientowałem że teoria nie za bardzo leżała koło urala to zapytam- a jak jest w praktyce?
_________________
Czy jest coś czego tak naprawdę nienawidzę? Śruby na płaski śrubokręt...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Untitled document