FORUM.REDMOTORZ.EU Strona Główna FORUM.REDMOTORZ.EU


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy   KalendarzKalendarz  photoshopPhotoshop
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj    MapaMapa Forumowiczów
Untitled document


Poprzedni temat «» Następny temat
K-750 diesel
Autor Wiadomość
Maćko 
Starszy Mechanik


Login SKYPE: adael.pl
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 161
Skąd: Zawada
Wysłany: 3 Listopad 2011   K-750 diesel

Witajcie.

Za parę dni wystawię na aukcję-licytację na allllledrogo mojego diesla w wersji v.1.
Tak w sumie to to, co mi jest już niepotrzebne - a kasa się przyda - było by na 2 komplety opon może.



Oceńcie ile to mogło by być warte w całości, a ile w częściach.

A może ktoś z forum chce się pobawić w jazdę dieselkiem ? ;)

Papiru niema, bo zostawiam do diesla w wersji v.2.

https://picasaweb.google.com/107599165205869973700/OstatnioZaktualizowane?authuser=0&authkey=Gv1sRgCMTWl57UotubZA&feat=directlink


Ze zdjęć widać że moto jest prawie całe - tylko serca brak.

Aby tym ruszyć potrzeba:
- silnik daihatsu charade 1.0d lub 1.0 TD - ale tu wydech trza by przerobić
- amortyzatory tylne 2 szt
- posklejać układ chłodzenia, nalać płyn
- złożyć sprzęgło i skrzynie
- zrobić na szybko instalację elektryczną - co by sprzęt odpalił.
Tyle.

Oczywiście aby całość śmigała trzeba by włożyć dużo pracy.
- kosz, blacha pognita - czyli blacharka
- skrzynia ma 1, 3 ale wyskakuje , 4 szybką
- dyfer 9 stan dobry
- hamulec tył zajebisty, przód brak - brak części
- moto proste
- sprzęgło przegląd - część wymienić
- koło tył - proste, opona jeszcze pośmiga 18 cali.
_________________
K-750 rzepak diesel !
 
 
franzjaskiernia 
Młodszy Mechanik

Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 138
Skąd: Wadowice irlandiia
Wysłany: 22 Listopad 2011   ave

i ja jestem nowym właścicielem pozdrawiam . SZUKAM SILNIKA DAIHATSU 1l DIESEL :)
 
 
szable
Młodszy Mechanik


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 120
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 22 Listopad 2011   

gratuluję, sam się długo zastanawiałem nad takim swapem, ale wyszło mi po długich obliczeniach, że szkoda życia :)
 
 
Maćko 
Starszy Mechanik


Login SKYPE: adael.pl
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 161
Skąd: Zawada
Wysłany: 23 Listopad 2011   

franzjaskiernia dbaj o moją Kasiunię.

Karm, czyść nie żałuj na puder a i czasem nie zapomnij zabrać na spacer w głębokie bagno :mrgreen:

Wiesz - komisja do spraw przeszczepów dostała namiary na nowe serce, ale jak to z komisją musi trochę potrwać zanim znajdzie się odpowiedni dawca :mrgreen:
_________________
K-750 rzepak diesel !
 
 
golob 
Majster


Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 273
Skąd: Nasiegniewo
Wysłany: 24 Listopad 2011   

Tu jest jeden może cie zainteresuje :mrgreen:

na aledrogo jest jeden silniczek tylko ktoś walna go w benzynowych.Cos nie mogę wkleić linku na pewno znajdziesz :mrgreen:
http://allegro.pl/silnik-...1955321074.html
_________________
K-750 :o )
 
 
 
adniem21 
Starszy Mechanik

Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 190
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 24 Listopad 2011   

bo to benzyniak widać kable wysokiego napięcia rozdzielacz i fajki.
 
 
szable
Młodszy Mechanik


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 120
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 25 Listopad 2011   

śmiem twierdzić że w dobie benzyny w cenie diesla, można by popróbować swapu z silnikiem Tico. zalety - większy zakres użytkowy obrotów, taniość niemiłosierna. Wady - potrzebne zaplecze ślusarskie, wiedza i dużo wolnego czasu na cięcie i spawanie.
 
 
Balu 
Wieszcz wodzirej


Login SKYPE: balu1939
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 2282
Skąd: Jasło/Żółków
Wysłany: 25 Listopad 2011   

potwierdzam że silniki tico są nie do *****. Kiedyś będę pewnie na nim zaprzęg budował. Bo za 1 baware jest 10 silników tico.
_________________
https://plus.google.com/u/0/108851024980527020235/photos
 
 
 
Maćko 
Starszy Mechanik


Login SKYPE: adael.pl
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 161
Skąd: Zawada
Wysłany: 25 Listopad 2011   

A ja jade do rozlewni oleju i tankuje słonecfznikowy po 1,90zł/litr w ilości minimum 50l :mrgreen:

A jak co to jeszcze są oszczędności Tirowców :razz:

A silnik Tico nawet do pięt japońskiej technologii daichatsu nie dorasta.
_________________
K-750 rzepak diesel !
 
 
szable
Młodszy Mechanik


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 120
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 25 Listopad 2011   

Maćko napisał/a:


A silnik Tico nawet do pięt japońskiej technologii daichatsu nie dorasta.


zgadza się - na nowym daichatsu zrobiłbyś 500 000 km czyli na motocyklu jakieś 100 lat jeżdżenia, a na Tico zrobisz 300 000 km, czyli 60 lat śmigania. różnica bezdyskusyjna...

raczej bym zwrócił uwagę na fakt, że diesel ma użytkowych obrotów tak z 1500 ( od 1000 do 2500) a Tico ze 3000 (od 1000 do 4000), to po pierwsze primo i to jest zasadnicza różnica, żeby nie rzec dyskwalifikacja diesla , a po drugie primo - ten dźwięk nie osłoniętego ropniaka - jak kieszonkowa sieczkarnia między nogami .......

Tico nie stłumione ma gang jak Super Tenera Peterhansela na mecie Dakaru, polecam filmiki typu TIco-Buggy na Youtube - muzyka po prostu

ale nie wiem, nie spieram się, jestem tu nowy... wg mnie diesel miał rację bytu jak jego cena była znacznie niższa od benzyny. w momencie gdy partia rządząca tak zadłużyła nasz piękny kraj, że trzeba już doić gdzie się da (VAT, wiek emerytalny, reformy KRUS itd itp), warto policzyć ile sie robi kaemów w roku i jaka to oszczędność diesel vs. benzyna, i się okaże że pałujemy się o parę stówek.
 
 
Lula 
mitoman-gaduła


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 698
Skąd: Gniezno
Wysłany: 26 Listopad 2011   

w takim razie najlepszy byłby benzyniak z gazem
- a jeszcze tańszy rower :cool:
_________________
Niech żyje zestaw!
 
 
franzjaskiernia 
Młodszy Mechanik

Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 138
Skąd: Wadowice irlandiia
Wysłany: 26 Listopad 2011   ave

ej tam żadne tico towarzysze .Jóź od dawna mialem sie kontaktowac z mackiem na temat diesla a tu niespodzianka na alledrogo i kijowo , i mam :) .Dlaczego diesel towarzysze zamierzam tym podróżować w dalekie trasy jak Polska Irlandia :) .aktualnie ujezdrzam urala ger-up 650 wszystko fajnie tylko spalanie i brak mocy na dole spalanie 10 litra cza liczyć .Poza tym motocykl diesel i w buj :) pozdrawiam
PS; a jak do diesla zapnę graty od ger-upa to wszędzie wjedzie tylko zapas krzyżaków trza kopic ...:)
 
 
durke 
Wieszcz wodzirej


Login SKYPE: durkee66
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 2447
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27 Listopad 2011   

Miałem okazję słyszeć i widzieć Maćka wynalazek. Nie sprawiał wrażenia "kieszonkowej sieczkarni między nogami", wręcz przeciwnie - brzmiał bardzo interesująco. Poza tym Diesel poza małym zakresem obrotów użytkowych ma moment osadzony we właściwym miejscu do poruszania się zaprzęgiem.
_________________
Piłeś sok z dziwnych jagód - nie podskakuj !!!
 
 
 
gniotek750 
Majster


Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 295
Skąd: Drezdenko
Wysłany: 28 Listopad 2011   

A myślał ktoś na temat silników marki KUBOTA diesel są rożne typy moce
Miałem okazje oglądać takowy silnik w mini koparkach i innych urządzeniach
Małe zgrabne 2/3 cylindrowe bardzo ładna kultura pracy
_________________
Nie Żałuj Tego Co Było. Nie Bój Się Tego Co Będzie
gniotek750
 
 
szable
Młodszy Mechanik


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 120
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 28 Listopad 2011   

myślał, myślał - jednak maksymalne obroty - 2600, z czego użytkowe od 1000 do 2000, kicha. zaprzęg potrzebuje trochę tych górnych obrotów, a kto tak nie uważa, to polecam filmiki kolegi Luli na Youtubie.

Jest jeszcze jeden ciekawy silnik : chiński Punsun vel. Kipor V2 -800ccm, 22KM, 3600 obrotów. Też mało, a poza tym strasznie awaryjne są, ale dużo motocykli diesli jeździ na takich piecach.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Untitled document