FORUM.REDMOTORZ.EU Strona Główna FORUM.REDMOTORZ.EU

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy   KalendarzKalendarz  photoshopPhotoshop
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj    MapaMapa Forumowiczów
Untitled document

Poprzedni temat «» Następny temat
Dniepr MT10 prosba o ocene
Autor Wiadomość
ital4x4

Wysłany: 27 Styczeń 2013   Dniepr MT10 prosba o ocene

Witam . Chcialbym prosic kolegow o ocene tego Dniepra . Mi osobiscie zwrocily jakos nierowno nabite numery silnika i element ramy przy dzwigni zmiany biegow . Ale jestem zupelnym laikiem i moge sie mylic. Zdjecia kosza wlasciciel ma mi podeslac za tydzien bo jest wtrakcie wymiany podlogi .

Ostatnio zmieniony przez karrad13 27 Styczeń 2013, w całości zmieniany 1 raz  

jbr 
Wieszcz wodzirej

Wysłany: 27 Styczeń 2013   

Numery silnika nabite jak najbardziej prawidłowo, niepokoiłoby, gdyby były za równo nabite.
A z Wieprzami to jak z winem, im starsze tym lepsze. Mój kolega Józiek śmiga swoim K650 już 6 sezon - bez remontu silnika :!: Po sprowadzeniu z Białorusi wymienił tylko olej i silniczek lata do tej pory.

kozichwost 
lokalny watażka

Kanapowiec, pewnie do remontu. Dniepr jak Dniepr - jak cena dobra można brać i remontować

ital4x4

Sprzedajacy zapewnia ze zalozyl nowy alternator poprawil instalacje elektryczna,zregenerowane gazniki nowe linki, gwarantuje ze silnik jest ok.

galar 
Wieszcz wodzirej

Login SKYPE: j_galar1

No widać na gaźnikach nowe śrubki regulacyjne tylko ciekawe co w środku.
Uszczelka pokrywy zaworów lewego gara założona dość niechlujnie.
Niestety w większości przypadków i tak taki sprzęt nadaje się do większego
lub mniejszego remontu.
Kwestia ceny.
Ważne aby były prawidłowe kwity i miał ochotę pracować.

ital4x4

Mam jeszcze pytanie odnosnie ramy czy to ma tak byc oryginalnie czy rama byla przerabiana

[ Dodano: 27 Styczeń 2013 ]
Kwity ma litewskie . Teraz tylko musze sie dowiedziec czy kompletne bo jak czytam na forum to niezly cyrk jest z rejestracja jak nie ma kompletnych .

Balu