FORUM.REDMOTORZ.EU Strona Główna FORUM.REDMOTORZ.EU


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy   KalendarzKalendarz  photoshopPhotoshop
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj    MapaMapa Forumowiczów


Poprzedni temat «» Następny temat
Remont mojego urala
Autor Wiadomość
TheMaciej 
mitoman-gaduła


Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 408
Skąd: Lędziny
Wysłany: 13 Październik 2014   Remont mojego urala

Witam,

Żeby nie zakładać 10 tematów z pytaniem "czy to jest ok" albo "od czego ta część" pojadę w jednym:

Pytanie pierwsze: Czy tu nie powinno być coś zamocowane ? Albo może to silnik od innego modelu ?






Tak to zastałem po odkręceniu baku.
Ostatnio zmieniony przez marcysd 14 Październik 2014, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Balu 
Wieszcz wodzirej


Login SKYPE: balu1939
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 2282
Skąd: Jasło/Żółków
Wysłany: 13 Październik 2014   

Powinien być uchwyt między silnikiem a ramą. Załóż jeden temat pt. np. remont mojego urala. I tam będziesz wypytywać a my jak będziemy wiedzieć będziemy odpisywać.
_________________
https://plus.google.com/u/0/108851024980527020235/photos
 
 
 
jbr 
Wieszcz wodzirej


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 1843
Skąd: Płock
Wysłany: 13 Październik 2014   

O coś takiego należy założyć:
_________________
http://jbr1974.blogspot.com
 
 
andriej 
Podaje Klucze


Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 84
Skąd: Goniądz
Wysłany: 13 Październik 2014   

Masz ramę od m-63, a silnik m-67, albo i późniejszy. Możesz dorobić łącznik, albo kupić oryginalny i przespawać górne mocowanie, albo jeździć bez.
Pozdrawiam
 
 
TheMaciej 
mitoman-gaduła


Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 408
Skąd: Lędziny
Wysłany: 14 Październik 2014   

A mogę prosić o zmianę tytułu i przeniesienie w "odpowiednie miejsce" ?
Obojętne mi jak się temat nazywa byle jak najwięcej osób z doświadczeniem go zauważyło :D

(Próbowałem wysłać to wiadomością prywatną ale coś nie śmiga wysyłanie)

Z góry dzięki ;)
 
 
marcysd 
Wieszcz wodzirej


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 1574
Skąd: Kielce
Wysłany: 14 Październik 2014   

Wszystko doszło. Jak piszesz wiadomość PW to ona pozostaje w skrzynce "do wysłania" do czasu, aż odbiorca ją przeczyta. Potem znajdziesz ją w skrzynce "wysłane".

Miłego remontu. Pytaj do woli.
_________________
marcysd
 
 
TheMaciej 
mitoman-gaduła


Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 408
Skąd: Lędziny
Wysłany: 14 Październik 2014   

Dzięki wielkie marcysd !


Gaźniki mam w opłakanym stanie, poobijane, leją, brakuje elementów itd itp (oba działają)

Wyczytałem znośnie pozytywne opinie o pekarach k-68, na allegro znalazłem takie:
http://archi.inosak.org/i...75920548_1.html
Wersja "y" za 360



Są warte swojej ceny ? Wolę zapłacić 100 zł więcej niż bujać się i bawić w regenerację tak bardzo zniszczonych gaźników czy też regulacje chinoli z którymi mam złe wspomnienia z ETZki
 
 
Balu 
Wieszcz wodzirej


Login SKYPE: balu1939
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 2282
Skąd: Jasło/Żółków
Wysłany: 14 Październik 2014   

Idz w podciśnieniowe od Gs500 albo coś podobnego z gardzielem 34-36mm
_________________
https://plus.google.com/u/0/108851024980527020235/photos
 
 
 
marcysd 
Wieszcz wodzirej


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 1574
Skąd: Kielce
Wysłany: 14 Październik 2014   

Na początek to lekko ogarnij swoje gaźniki coby zapoznać się z ruskiem. Dopiero jak ochłoniesz i trochę pojeździsz pomyśl o podciśnieniowych.

Do poczytania tu i tu.
_________________
marcysd
 
 
brzytwa 
lokalny watażka


Dołączył: 07 Sty 2005
Posty: 1156
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 14 Październik 2014   

TheMaciej napisał/a:
Dzięki wielkie marcysd !


Gaźniki mam w opłakanym stanie, poobijane, leją, brakuje elementów itd itp (oba działają)

Wyczytałem znośnie pozytywne opinie o pekarach k-68, na allegro znalazłem takie:
http://archi.inosak.org/i...75920548_1.html
Wersja "y" za 360

[url=http://s14.postimg.o...548.jpg]Obrazek[/url]

Są warte swojej ceny ? Wolę zapłacić 100 zł więcej niż bujać się i bawić w regenerację tak bardzo zniszczonych gaźników czy też regulacje chinoli z którymi mam złe wspomnienia z ETZki

To są bardzo dobre gaźniki (mówię o oryginałach z Petersburga - K68). Stosujemy takie w wyścigach w Dnieprze i w Uralu. No, ale zrobisz, jak zechcesz.
_________________
Szklanka wódki zamiast papierosa!
 
 
kozichwost 
lokalny watażka


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 1219
Skąd: Ożarów
Wysłany: 14 Październik 2014   

34 - 36mm to na ruska dużo za dużo jak na gaźniki.
_________________
CBR XX, 232, 2328, 2350, 2361 - sport, MT16
 
 
 
TheMaciej 
mitoman-gaduła


Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 408
Skąd: Lędziny
Wysłany: 15 Październik 2014   

Na szybko rano zerknąłem na lewym jest napis K-63 i że zdjełano w SSSR

Wyglądają mniej więcej tak:



Z takim charakterystycznym plastikowym daszkiem / dzwigienką która nie mam pojęcia do czego służy a które pozwoliłem sobie zaznaczyć zielonymi kółkami na tym obrazku.
Wstawie fotkę moich ale rano było za ciemno telefonem zrobić ostre zdjęcie.

Do tej pory odpalałem go tak: Ponaciskałem ten srebrny guzik na każdym gaźniku aż pojawiło się paliwo (w tym momencie lewy próbował spuścić cały bak musiałem się jakoś ratować dłubiąc przy nim)

Potem stacyjka, zapłon i bucior do skutku, na zimno trzeba się było napracować odrobinkę.
Co prawda dopiero po zdjęciu baku dowiedziałem się że jest jakaś przepustnica powietrza która wygląda jak "ssanie" ale skoro ETZ odpala na zimno bez ssania to czemu by i nie ural ? :P
 
 
marcysd 
Wieszcz wodzirej


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 1574
Skąd: Kielce
Wysłany: 15 Październik 2014   

Zdejmij te gaźniki, rozbierz, wyczyść w zależności od stopnia zużycia zastosuj zestaw naprawczy ten lub ten. Ten pierwszy jest z pływakiem i mechanizmem ssania (to właśnie ta dźwigienka o którą pytałeś). Nie przejmuj się, że aukcja dotyczy zestawu naprawczego do k-65 bo to niemal identyczne gaźniki z k-63. Przynajmniej zestawy naprawcze są te same.

Będzie taniej, nabierzesz doświadczenia i wówczas będziesz mógł bawić się w nowe gaźniki, piekary lub podciśnieniowe.

PS: Dławienie powietrza dolotowego do filtra powietrza, o którym wspominałeś, to też ssanie :-) Rusek ma dwa :mrgreen:
_________________
marcysd
 
 
Balu 
Wieszcz wodzirej


Login SKYPE: balu1939
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 2282
Skąd: Jasło/Żółków
Wysłany: 15 Październik 2014   

Pewnie dziurawy plywak albo nie wyregulowany. Z tego co wiem to k63 zaworek iglicowy ma na stozku a nie na gumce jak nowsze gazniki. Ta dzwigienka na foto to jest wlasnie ssanie. Te gazniki co masz sa dobre, ja bym na nich probowal jezdzic na poczatku.
_________________
https://plus.google.com/u/0/108851024980527020235/photos
 
 
 
marcysd 
Wieszcz wodzirej


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 1574
Skąd: Kielce
Wysłany: 15 Październik 2014   

Tak wyglądały moje k-63 jak je rozebrałem. Myślałem, że poprzedni właściciel jeździł na śmietanie homogenizowanej ;P
A tutaj masz "rozczłonkowane".
_________________
marcysd
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Untitled document