FORUM.REDMOTORZ.EU Strona Główna FORUM.REDMOTORZ.EU


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy   KalendarzKalendarz  photoshopPhotoshop
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj    MapaMapa Forumowiczów
Untitled document


Poprzedni temat «» Następny temat
Dniepr mt9, czy warto kupić?
Autor Wiadomość
Matys245 
Starszy Mechanik


Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 190
Skąd: Siemiatycze
Wysłany: 29 Grudzień 2014   Dniepr mt9, czy warto kupić?

Witam wszystkich

Znalazłem fajny motocykl- dniepera 9 z 74 roku. Sprzęt jest w 100 % oryginalny, totalnie tj. zjechał z taśmy w kmz' ecie. Zupełnie nic od nowości nie było zmieniane, remontowane, kombinowane. Jest w pierwszym lakierze, który zachował się w znakomitym stanie, stan kolekcjonerski można powiedzieć. Stan mechaniczny identycznie jak wizualny. To powoduje, że nie chciałbym za bardzo modyfikować. Trochę obawiam się elektryki- prądnica,- czy naprawdę jazda rusem na 6 v może być udręka? Nie ukrywam, że liczę na jazdę, a nie tylko odkurzanie, polerowanie i podziwianie. Bardzo proszę o opinie, sugestie czy też luźne spostrzeżenia czy Wy zdecydowalibyście się wchodzić w ,taki, temat? Dlaczego tak, dlaczego nie? Warte świeczki, nie warte? Oczywiście moto z papierem, cena w okolicach 6 k zł.
_________________
Cierpliwość najcenniejsza.
 
 
 
TYTUS 11 
mitoman-gaduła


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 441
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 29 Grudzień 2014   

Dniepry MT9 z 6v prądnicą są stosunkowo dobrze wykonane,jeśli są papiery to warto.A na 6v instalacji można śmiało jeżdzić
_________________
Pozdrawiam lewą ręką z nad kierownicy
 
 
Rura 
Majster


Dołączył: 19 Sie 2012
Posty: 204
Skąd: Szczecin
Wysłany: 29 Grudzień 2014   

Możesz sobie tylko zrobić modyfikacje pod tytułem - wszystkie żarówki nie licząc głównej na diodach (ale samemu trzeba lutować). Prądu będziesz miał w sam raz. Jak będziesz chciał mocniejsze światła, to wtedy wkład na H4 (można ze 2-3 dychy trafić na pazzegro) i są H4 35/35W, pięknie dają.
 
 
 
Marcin-organiza
Majster

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 279
Skąd: Lębork
Wysłany: 29 Grudzień 2014   

Rura napisał/a:
Możesz sobie tylko zrobić modyfikacje pod tytułem - wszystkie żarówki nie licząc głównej na diodach (ale samemu trzeba lutować). Prądu będziesz miał w sam raz. Jak będziesz chciał mocniejsze światła, to wtedy wkład na H4 (można ze 2-3 dychy trafić na pazzegro) i są H4 35/35W, pięknie dają.


H4 6V???
 
 
kozichwost 
lokalny watażka


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 1215
Skąd: Ożarów
Wysłany: 29 Grudzień 2014   

Możesz mieć normalne 12V bez żadnej ingerencji i pchania się w koszty. Bierzesz jakąś niesprawną prądnicę, skracasz ją do długości łoża i mocujesz do niej alternator od tico. Trzeba przedłużyć oś wirnika i zamocować na niej zębatkę z prądnicy. Całość zamknie się w 100zł, można założyć nie ingerując motocykl.
_________________
CBR XX, 232, 2328, 2350, 2361 - sport, MT16
 
 
 
olson 
Podaje Klucze


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 59
Skąd: Drzewica
Wysłany: 29 Grudzień 2014   

Marcin-organiza napisał/a:
Rura napisał/a:
Możesz sobie tylko zrobić modyfikacje pod tytułem - wszystkie żarówki nie licząc głównej na diodach (ale samemu trzeba lutować). Prądu będziesz miał w sam raz. Jak będziesz chciał mocniejsze światła, to wtedy wkład na H4 (można ze 2-3 dychy trafić na pazzegro) i są H4 35/35W, pięknie dają.


H4 6V???


Ja swego czasu takie stosowałem przed przejściem na 12V. Żarówki chińskie H4 6V Awina w kloszu od skody 105. Na jednej przejechałem 5000km i nadal jest dobra.
 
 
 
Marcin-organiza
Majster

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 279
Skąd: Lębork
Wysłany: 29 Grudzień 2014   

olson napisał/a:
Marcin-organiza napisał/a:
Rura napisał/a:
Możesz sobie tylko zrobić modyfikacje pod tytułem - wszystkie żarówki nie licząc głównej na diodach (ale samemu trzeba lutować). Prądu będziesz miał w sam raz. Jak będziesz chciał mocniejsze światła, to wtedy wkład na H4 (można ze 2-3 dychy trafić na pazzegro) i są H4 35/35W, pięknie dają.


H4 6V???


Ja swego czasu takie stosowałem przed przejściem na 12V. Żarówki chińskie H4 6V Awina w kloszu od skody 105. Na jednej przejechałem 5000km i nadal jest dobra.


Przepraszam...nie wiedziałem...człowiek uczy sie całe życie a umiera głupi...
 
 
olson 
Podaje Klucze


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 59
Skąd: Drzewica
Wysłany: 29 Grudzień 2014   

Nie ma za co przepraszać, nikt się nie gniewa a patent godny polecenia.Jakość światła w porównaniu do ruskiej żarówki nie do porównania
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Untitled document