Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K750M strzela, zapłon
#1
Witam,
znajomy przyjechał by po roku pomóc mu odpalić K750M i udało się, wyregulowaliśmy zawory na 0,1, ustawiliśmy zapłon na 0,5, nowe świece ruskie, przewody, jednak Kaśka dziwnie się zachowuje, strzela w tłumik (ogień w kolankach), przejechałem się 70km/h 200m ale z powrotem osłabł prawy cylinder w ogóle chodzi jakby wolniej niż lewy bardziej ospale, regulowaliśmy również dawkę na gaźnikach, wygląda jakby miała źle ustawiony zapłon, ciśnienie na cylindrach to 4 atmosfery. Proszę o pomoc.
Odpowiedz
#2
Po co pytasz jak sam sobie odpowiedziałeś, zapłon masz za późny
Odpowiedz
#3
A i zawory to to 0,15 ssący i 0,20 wydechowy.
pozdro
legendarna wprost niezawodność
Odpowiedz
#4
jak go przestawić skoro styki są ustawione dobrze? zdjąć cały aparat?
Odpowiedz
#5
Zapłon się ustawia poprzez obracanie aparatu zapłonowego, tam jest regulacja.
Odpowiedz
#6
Zapytam przy okazji:
Zawory na pewno na 0,15 i 0,20 ?? hmm Ja mam jak kolega po 0,1 na każdym :roll:
Kawał żelastwa .......
Odpowiedz
#7
no z tymi zaworami tez bym polemizował ja także mam ja fryta 0,1 ssący i wydechowy i jest bardzo dobrze a powiedziałbym że nawet bardzo bardzo.....
i wsio budiet haraszo.
Odpowiedz
#8
A u mnie była lipa jak miałem po 0,1 :roll: . A zawory mam prdukcji wschodniej bo to też różnica.
pozdro
legendarna wprost niezawodność
Odpowiedz
#9
A zawory mam także prdukcji wschodniej i mam 0,1 :razz:
i wsio budiet haraszo.
Odpowiedz
#10
piotr_alex napisał(a):Witam,
znajomy przyjechał by po roku pomóc mu odpalić K750M i udało się, wyregulowaliśmy zawory na 0,1, ustawiliśmy zapłon na 0,5, nowe świece ruskie, przewody, jednak Kaśka dziwnie się zachowuje, strzela w tłumik (ogień w kolankach), przejechałem się 70km/h 200m ale z powrotem osłabł prawy cylinder w ogóle chodzi jakby wolniej niż lewy bardziej ospale, regulowaliśmy również dawkę na gaźnikach, wygląda jakby miała źle ustawiony zapłon, ciśnienie na cylindrach to 4 atmosfery. Proszę o pomoc.

Jak ustawienie zapłonu nie pomoże, warto się rozejrzeć za fałszywym powietrzem.
"To prawda, że większość ludzi zmienia się za kierownicą. Silnik ma niesamowitą władzę nad duszą człowieka. "
Odpowiedz
#11
W kolanku w którym strzela na początku jest około 6 dziurek wielkości ziarna grochu czy ma to jakieś znaczenie do łapania lewego powietrza?
Odpowiedz
#12
jeśli chodzi ci o kolanko wydechu to nie!
Odpowiedz
#13
piotr_alex napisał(a):W kolanku w którym strzela na początku jest około 6 dziurek wielkości ziarna grochu czy ma to jakieś znaczenie do łapania lewego powietrza?

Lewe powietrze dostaje sie w gazniki sprawdz kolektory czy gumy może przy gaznikach ci nie zmurszały albo sie nie stopiły i jest dziuraaaa .
i wsio budiet haraszo.
Odpowiedz
#14
Tradycyjnie zaczął bym od takiej pierdoły jaką jest kondensator i od razu wymienił na nowy krajowy.Linki przepustnic muszą być jednakowo ustawione.Przerywacz nie może iskrzyć.Luzy zaworów bym powiększył na starcie do minimum 15 setek a nawet bym je dotarł po roku stania.
only diesel
Odpowiedz
#15
Cześć, też mam problem z przerywającym i strzelającym cylindrem. Dzieje się to na wysokich obrotach

Początkowo miałem problem na gaźnikach K-302, że coś przerywał lewy cylinder przy przyśpieszaniu, dodatkowo ciekł, więc podmieniłem gaźniki na chińskie K-37. Świece wymienione na nowe F75. Zapłon wyregulowany, przerwa początkowo na 0,45 teraz na 0,4. Zawory wyregulowane, podłączony Digitech. Kompresji manometrem nie sprawdzałem ale pod butem czuć że jednakowa. Motocykl ładnie odpala, ładnie i równo cyka na wolnych, lecz na całkowicie odkręconej manetce przerywa prawy garnek, dymi i strzela z wydechu. Czyżby wypalony zawór/ gniazdo zaworowe? Nie chce mi się ściągać cylindrów ale chyba będzie trzeba...
K-750 M 1968r.
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Prawy gar pracuje lewy strzela Daras 34 3,301 13-05-2021, 09:22
Ostatni post: astride

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości