Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cylindry ural
#1
Witam mam okazie kupić na allegro cylindry do urala tylko ze w obu są po trzy dziurki do smarowania, a ja w swoich mam w jednym trzy a w drugim jedną. I teraz pytanie czy to będzie jakaś ruznica jeśli oba cylindry będą miały po trzy dziurki. Z góry dzięki za odpowiedz. Jakby coś o te chodzi http://allegro.pl/cylindry-ural-nie-k-75...95918.html oczywiscie są do szlifu.
Pozdrawiam Maniek
Odpowiedz
#2
Możesz śmiało kupować, oryginalne w uralu smarowanie z pompy jest tylko na jeden cylinder drugi smaruję się rozbryzgiem i wtedy te otwory są niewykorzystane gdyż w bloku nie ma żadnego kanału doprowadzającego olej. Jedno na co warto jeszcze zwrócić uwagę to jaki masz układ szpilek mocujących gaźnik do głowicy bo jak poziomy to prawdopodobnie będziesz musiał przyciąć żeberko od strony gaźników bo odlew głowicy nie pozwoli na jej dokręcenie. Nowszego typu cylindry już fabrycznie mają niepełne żeberka w tym miejscu. Swoją drogą to jeszcze mi się nigdy nie trafił cylinder z pojedynczym otworem smarującym, te które mi się przez ręce przewinęły zawsze miały po trzy.
Łyk hipolu i do boju !
Odpowiedz
#3
Dzieki za odp. Ja mam mam nowy typ czyli gazniki mocowane poziomo i będę musiał skrócić te żeberka. A czy po za tym wszystko się nadaje. A i po co są te srubeczki w kanałach co idą do głowicy bo ja takich nie mam?
Pozdrawiam Maniek
Odpowiedz
#4
Witam.
Te wkręty służą do sprawdzania smarowania - jak pompa podaje olej i kanały są drożne to po wykręceniu poleci olej . Fontanny się nie spodziewaj ale coś kapnie . Dobry wynalazek , oczywiście w drugim cylindrze nic nie poleci bo nie ma tam kanału olejowego . A są w obu cylindrach bo można je zamienieniać (l/p) miejscami .
Pozdrawiam .
Odpowiedz
#5
Jeszcze zapytam czy miedzy uszczelniaczem a łożyskiem na wale w uralu m 67 powinien być odrzutnik oleju i jakaś podkładka falista co dociska odrzutnik, bo ja tego nie mam i jak cos to dokupię.
Pozdrawiam Maniek
Odpowiedz
#6
Kalor napisał(a):(...) Jedno na co warto jeszcze zwrócić uwagę to jaki masz układ szpilek mocujących gaźnik do głowicy bo jak poziomy to prawdopodobnie będziesz musiał przyciąć żeberko od strony gaźników bo odlew głowicy nie pozwoli na jej dokręcenie. Nowszego typu cylindry już fabrycznie mają niepełne żeberka w tym miejscu. Swoją drogą to jeszcze mi się nigdy nie trafił cylinder z pojedynczym otworem smarującym, te które mi się przez ręce przewinęły zawsze miały po trzy.

Łatwiej delikatnie podpilnikować króciec pod gaźnik, u mnie brakowało dosłownie pół milimetra, więc pilnik i ubyło 1mm materiału z głowicy, i tak i tak nie jest tam do niczego potrzebny.
Prawdę mówiąc byłem pewien że to wada odlewnicza.
Czy jest coś czego tak naprawdę nienawidzę? Śruby na płaski śrubokręt...
Odpowiedz
#7
maniek1234 napisał(a):Jeszcze zapytam czy miedzy uszczelniaczem a łożyskiem na wale w uralu m 67 powinien być odrzutnik oleju i jakaś podkładka falista co dociska odrzutnik, bo ja tego nie mam i jak cos to dokupię.
Oryginalnie raczej nie występuje bo na rysunku nie ma.W dolnym na filcu była falista bo dociskała odrzutnik żeby luźno nie latał.
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  do ilu stopni mogą się nagrzewać cylindry w dolniaku? rusian-boxer 2 404 24-06-2021, 08:24
Ostatni post: klapek
  Chińskie, żeliwne cylindry do Urala. Hardy 4 1,215 06-09-2020, 17:24
Ostatni post: jarconbubu
  Nierówno grzejące się cylindry Maly 79 21,875 04-02-2020, 00:01
Ostatni post: (Dawid1981)
  Cylindry aluminiowe Almot do Urala problem POLER 5 3,037 12-06-2018, 20:13
Ostatni post: TheMaciej
  Nowe CCCP cylindry z tłokami do dniepra. wieprzmt9 16 11,540 12-06-2016, 20:58
Ostatni post: Balu

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości